본문 바로가기

우주 실황중계 !

+ 타깃 메시지 : 불량소년, 소녀들이여, 그만 하면 됐습니다 [CMAton]

 

 

Targeted Messages 타깃 메시지

 

타깃 메시지 : 불량소년, 소녀들이여, 그만 하면 됐습니다

 

 

타깃 메시지: 불량소년소녀들이여, 그만 하면 됐습니다

Targeted Message: Enough BBB & G's

 

By CM 2012년 9월 24일 18:15 UTC

http://www.abundanthope.net/pages/

 

 

 

Enough

 

그만 하면 됐습니다.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"나는 당신들을 말할 수 없이 사랑합니다"

 

타깃 메시지: "나는 당신들을 말할 수 없이 사랑합니다"

Targeted Message: "I LOVE YOU MORE THAN WORDS CAN SAY"

 

By CM 9/30/2012 까지 표지게재

http://www.abundanthope.net/pages/

 

 

“아니, 당신들은 이해하지 못합니다. 내가 당신들 모두에게 말하려고 하는 것은 당신들에게 내가 얼마나 많이 당신들을 사랑하는가를 말하기 위한 충분히 적절한 말이 실재로 없다는 것입니다. 나의 사랑은 제한이 없습니다. 나는 당신들을 안에서 바깥까지, 꼭대기에서 바닥까지, 시작에서 지금까지 알고 있습니다. 당신들은 당신이 또한 그 만큼 나를 사랑하고 있다고 말할 수 있습니다. 그러나 그것은 불가능한데, 당신이 내가 당신을 알고 있듯이 나를 알고 있지 않기 때문입니다. 당신들은 언젠가는 좀 더 많이, 좀 더 깊이 나를 사랑할 것입니다. 실재 속에서 나와 함께 시간을 보낸 후인데, 그러나 나는 당신들이 기분 나쁘게 느끼라고 이것을 말하는 것이 아닙니다. 나는 당신들이 느끼는 압박의 일부를 덜라고 이것을 말합니다. 이 시간에 당신들은 내가 당신을 사랑하는 것처럼 나를 사랑하는 것이 불가능합니다. 나는 당신들이 할 수 있는 것에 감사합니다. 그러나 당신들은 이 시간에 당신들이 지각할 수 있는 차이점에 대해 염려하지 않아도 됩니다.”

 

 

"NO, YOU DO NOT UNDERSTAND. WHAT I AM TRYING TO TELL YOU ALL IS THAT THERE DO NOT ACTUALLY EXIST WORDS ADEQUATE ENOUGH TO TELL YOU HOW MUCH I LOVE YOU. MY LOVE IS LIMITLESS. I KNOW YOU INSIDE OUT, FROM TOP TO BOTTOM, FROM BEGINNING TO NOW. YOU CAN SAY YOU LOVE ME THAT MUCH TOO. BUT IT IS IMPOSSIBLE BECAUSE YOU DO NOT KNOW ME LIKE I KNOW YOU. YOU WILL EVENTUALLY LOVE ME MUCH MORE AND MUCH MORE DEEPLY. AFTER SPENDING TIME WITH ME IN REALITY, BUT I DO NOT TELL YOU THIS TO MAKE YOU FEEL BADLY... I TELL YOU THIS TO TAKE SOME OF THE PRESSURE OFF. IT IS IMPOSSIBLE AT THIS MOMENT FOR YOU TO LOVE ME LIKE I LOVE YOU ... I APPRECIATE WHAT YOU ARE CAPABLE OF. BUT YOU ARE NOT TO WORRY ABOUT THE DIFFERENCE YOU MIGHT PERCEIVE AT THIS TIME."

 

 

All writings by members of AbundantHope are copyrighted by

©2005-2012 AbundantHope - All rights reserved

빛의시대 http://www.ageoflight.net/1-3.htm AH재림/1121-2