본문 바로가기

세상속 얘기들 !

+ 신은 진짜다, 현존이다 [인간 DNA] 그러나 종교는 아니다

 

 

신은 진짜다, 그러나 종교는 아니다

 

 

신은 진짜다, 그러나 종교는 아니다

God is real, but religions are not 1

 

Found at: http://www.earth-heal.com/index.php/news/news-for-an-earth-in-tranition/52-consciousness/491-god-is-real-but-religions-are-not.html

 

Saturday, 13 October 2012

존 카민스키By John Kaminski

 

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=x-1nSnlBdR0

 

 

 

 

당신이 언제나 의심했듯이!

신은 진짜다, 그러나 종교는 아니다.

 

공간과 시간을 넘어서,

인간DNA 의 마술같은 신비한

그것은 발견되지 않은 힘을 드러낸다.

 

빛과 소리의 힘을

그리고 말해진 말의

 

로빈 토마스를 위하여 for Robin Thomas

 

 

 

Image: Alex Grey

 

 

중요한 일이란 당신이 기대하지 않을 때 언제나 그 스스로를 드러낸다. 이런 주장을 증명할 잘 수립된 원리가 틀림없이 있다 – 이는 머피의 법칙이라는 그냥 지나칠 수 있는 대목에 있다 – 이것이 당신이 거의 기대하지않을 때 깨달음이 왔음을 증명한다.

 

확실히 기대하지 않았지만 나는 지식의 상향 볼텍스 (전자파 파동의 첨두점)에 행복하게 사로잡힐텐데 이는 이 세가지의 조합이 촉발시킨다.

 

- 사이매틱스 cymatics 진동의 과학에 최근에 발견된 사실들이 있다. 이것은 소리를 연구한 것이 눈에 보이는 진동으로 나타나게 만들었다는 것이다.

 

- DNA 가 우리 몸안에 있는 생체컴퓨터라는 사실이 드러난 것이다. 이는 소리와 빛으로 명령을 수행하며 말을 하면 그게 명령이된다.

 

- 그리고 인류역사를 뒤집어놓은 책들의 책장을 넘길 때 나오는 진실때문이다. 우리가 알듯이 그것은 말그대로 바닥이 위로 바뀌고 안쪽이 바깥으로 드러난 사례이다.

 

사이매틱 주파수: 소리를 본다 Seeing the sound

 

순수한 진동하는 의식의 바다는 우리 각자의 내면에 존재한다.

 

고체라는 느낌은 환상이다. 모든것은 진동의 결과이다. 또 진동을 증폭하고 물질구조를 바꾸는 것도 진동의 결과이다.

 

모든 존재가 오로지 그 소리에 의해 완전히 존립한다. 이것은 모든 형태와 모양의 기초이다.

 

태초에 말씀이 있었다. 말씀은 신이다. 이것은 소리 진동수를 상징적으로 의미하는 것이다. 이것은 세상이 시작했던 방식이며 물질이 모양을 갖춘 법이다.

 

양자물리학은 고대 마스터들이 무엇을 알았는지를 보여주었다. 우주의 물질은 의식이다.

 

시간과 공간은 인식의 환상이다. 원자는 거의 전체가 텅빈 공간이다. 이것이 어떻게 우리 주면에 고체를 만들어내고 있단 말인가?

 

의식은 우리 실제상황을 형성한다 – 좌뇌는 논리를, 우뇌는 통찰을 준다.

 

우리는 학교에서 오로지 사실을 배울뿐, 결코 이를 의문하지 못한다.

 

거기엔 두가지 감정만이 있는데 – 사랑과 두려움이다. 두려움은 길고 느린 진동 파동을 보인다. 사랑은 높고 빠른 진동 파동으로 공명한다.

 

사이매틱 과학은 1940년대에 고안되었다. 우리 DNA 중 64개 명령어가 있는데 이중 20개가 활성화되었고 이들 20개 아미노산은 우리 감정을 통제한다.

 

유전자와 감정은 연결고리가 있다. 이는 물리와 영성계 사이의 고리 같은것이다.

 

우리 DNA는 송신기이며 수신기로써 포톤이라 불리는 빛의 입자를 주고받는다.

 

일루미나티 쪽 사람들은 우리를 낮은 진동주파수에 묶어놓으려 한다. 그들은 우리에게 두려움을 야기시켜서 좀더 쉽게 통제하는 노예로 만드는 것이다.

 

모든 에너지는 정교한 법과 원칙에 따른다. 우리 감각의 모든 것은 같은 수학을 적용한다.

 

이것은 피보나치 소용돌이이며 수열인데 유명한 1.618 비율이다. 당신은 어디서나 이런 유형을 본다. 이는 황금비율이라 불린다. 이는 자연계 도처에서 발견된다.

 

바다의 포말에서 그 비율을 보는데, 오리의 깃털에도 있고, 허리케인도 그렇고, 은하계도 그렇다 그리고 성장하는 꽃들도 모두 그런 비율이다. 사람의 몸에도 얼굴 모양이 그렇다. 당신의 발가락으로부터 배꼽까지의 거리는 당신의 배꼽에서 머리끝까지 거리보다 딱 1.618배 더 길다.

 

존재하는 모든 것은 에너지다, 그리고 진동의 결과이다. 고대 기하형태는 에너지가 어떻게 흐르는지를 상징화했고 그것을 표출했다. 이런 에너지는 정확한 우주법칙을 따른다.

 

왜, 이런 것은 우리로부터 숨겨져있나, 또 결코 학교에서 가르쳐지지 않는 것일가? 그것은 음모다. 그외엔 다른 아무 것도 아니다.

 

설계가의 지문은 절대적으로 도처에 있다. 당신은 그 지문의 한조각이다. 당신의 의식이 그렇다.

당신이 신의 형상대로 창조되었다는 말은 농담이 아니다. 그것은 우리가 창조에 참여할 수있음을 뜻한다.

 

우리 모두는 하나의 세포로서 생애를 시작한다. 그런 것이 우리 몸에서 어떻게 100조개의 세포로 될수있단 말인가? DNA 도 그 스스로 자기를 수정하는데 효소가 끊임없는 수선을 하듯이 말이다.

 

양자물리의 입자들 사이에는 어떤 연결선도 없다, 또 우리 몸의 어떤 세포도 복합적 기관조직과 어떤 연결선도 없다, 또 우리 생명의 무수한 총합과 우리 몸에도 연결선이 없다.

 

의식은 물질로 표명된다. 그외엔 다른 어떤 방법도 없다.

 

[칼융 Carl Jung 이 말하길] : 실재란 공간과 시간에 국한되지 않는다. 정신계는 공간 시간에 묶여있지 않다. 나는 믿지를 않는다. 나는 어떤 특정한 가설이 있다면 그것의 정당한 논거를 가져야만 한다. 나는 어떤 것을 믿게끔 나스스로를 끌고가지 않는다. 그러니 나는 믿지않는다.

 

그러나 특정한 가설을 수용할 충분한 이유가 있을때는 나는 그것을 수용한다. 그럼 죽음은 어떤가? [칼 융은 말한다] 위대한 모험을 기대하라. 당신이 자연의 선을 따라서 생각한다면 그때 당신은 희망적으로 생각한다.

 

이런 대부분의 지식은 고대문화의 철학자에 의해 전해졌다. 왜 우리는 더이상 알지 못하고 있는가? 그럼 누가 그런 것을 우리의 시야로부터 숨겼단 말인가?

 

Much of this knowledge was known by the philosophers in ancient cultures. Why do we no longer know it? And who has hidden it from our sight?

 

 

 

디엔에이 생체컴퓨터 재프로그래밍: 빛의 소리를 듣기

 

 

인체 디엔에이DNA는 생물 인터넷이며 모든 면에서 인공 컴퓨터 보다 뛰어나다.

 

수세기 동안 과학자들은 인간 언어의 원형을 찾아왔다. 표트르 가자예프와 그의 동료들은 그것을 발견했다고 생각한다.

 

러시아 과학자들의 획기적 발견은 디엔에이가 빛과 소리에 반응할 뿐더러 말해진 말에 반응한다는 사실을 담고 있다. 그 말은 디엔에이가 사람의 말에 의해서 치유되기도 하고 재프로그램될 수있음을 뜻한다. 단 적정한 주파수가 정해질 때 말이다.

 

서방 과학진은 디엔에이를 생화학의 시각에서만 연구한다. 러시아 인들은 그들의 연구에 언어학을 추가했다 그리고 놀라운 발견을 이뤄냈다.

 

디엔에이와 사람의 말은 같은 언어를 쓴다. 사실상 디엔에이가 모든 인류의 언어형성에 책임이 있다는 사실이 이론화되어있다.

 

더 놀라운 일은 러시아 과학진 말로는 디엔에이 교신이 공간과 시간 바깥 영역에서 벌어진다는 것이다.

 

최근의 러시아 과학계 연구는 투시능력이나 영감, 즉각적이고 원격지 치유행위, 자가 치유, 긍정의 힘, 사람 주변의 특이한 빛과 아우라 현상(영성 마스터의 경우), 기상현상에 의지로 가하는 영향 등등을 직접 또 간접적으로 (디엔에이의 초월적) 현상을 설명한다.

 

한편 서방쪽 연구진은 디엔에이 나선으로부터 하나의 유전자를 끄집어내고 그것을 다른 곳에 끼어넣는다. (왜, 그러나?) 러시아 인들은 세포 대사순환과정에 영향을 장치를 동원해서 열성적으로 일한다. 그들은 유전자 결함을 치유하기 위해서 유전자를 가용화하는 조정된 전자파와 빛의 주파수를 사용해서 세포 대사를 변화를 주는 것이다.

 

이런 것은 믿기 어려운 일이며, 세상을 변화시키는 혁명이며 충격을 뜻한다! 이는 구식으로 잘라내고 붙이는 것이 아니고 주파수와 언어를 적용해서 해내는 일이다.

 

러시아 연구가, 블라디미르 포포닌은 디엔에이를 관 안에 넣어서 그걸 통해 레이저 빔을 쬐었다. 그때 디엔에이를 제거했는데 레이저 빛은 (디엔에이가 있을 때처럼) 똑 같은 나선운동을 하고 있었다. 그게 마치 결정구조를 이뤘던 것인양 말이다! 이런 현상은 ‘디엔에이 유령효과’라고 불린다.

 

불가사의한 노르웨이의 창공 나선형 빛의 소용돌이란 것이 어쩌면 레이저빛의 소용돌이일는지 모른다.

 

가자예프가 발견한 사실에 의거한 레이저빛 치유법은 이미 일부 유럽 대학병원에서 적용되고 있는데 다양한 피부암에 대해 성공을 거두고 있다. 암이 어떤 상처도 없이 치유된다.

 

그러나 유전자 코드는 단지 절반의 이야기다. 이들 과학진들은 디엔에이가 양자역학적인 생체파동 컴퓨터라고 결론짓는다, 이는 아직 고찰되지도 않은 획기적인 발견을 예시한다.

 

 

 

증명될수 없는 것을 믿는다는 것은 우리가 다가오는 재난을 끌어당기는 행위이다

 

 

동시대의 위대한 역사학자, 마이클 짜리온은 이런 질문을 던진다:

 

왜, 고대 역사 중에 진정으로 위대함을 인정받은 인물이 오늘은 존재하지 않는가 – 가령, 솔론, 피타고라스, 플라토, 아리스토틀 같은 이들 말이다. – 또 성경에도 있지않은가? 대부분 성경 인물은 실제에서 실증됨이 없던 가공의 인물들이다. 그들은 진짜 인물의 어떤 속성을 여기저기 짜깁기해서 만들어졌는데 선전목적으로 최소한의 신뢰성을 부여하려는 의도에서 였다.

 

짜리온은 이렇게 기록한다:

 

“지난 날의 주교들, 추기경들, 사제들과 부사제들, 그리고 오늘날 핏대를 올리며 열렬히 외치는 부흥강사나 목사들… 그들은 이성과 논리를 제쳐놓고 사람들을 자폐증이나 의식에 있어서 유아적 수준에 묶어놓는 자들이다.”

 

짜리온이 대작으로 집필한 문명의 아일랜드 기원론이란 저술은 치유적 실증주의에 있어서 획기적이다. 이는 증명가능한 역사 인용을 통해서 역사가 실제로 살아있음을 증명하며 또 그이 비평주의를 세우고 있다.

 

여기에 기독교주의가 공상의 산물이라는 그의 증거들이 담겨있다. 그리고 예수그리스도는 인류의 심성을 복종상태로 통제하려는 의도에서 새로 구성된 정치적 함의라고 주장한다.

 

노예들은 모든 면에서 자기 주인에 대해 스스로를 복종시키는데 그게 선한 자이건 가혹자이건 상관없이 그렇다. 만일 사람이 신을 의식한다는 이유만으로 스스로를 부당한 고통의 멍에아래 두려한다면 그게 권할 수 있는 이야기란 말인가… 그러나 만일 그가 선한 일을 하기에 고통받으며 그것을 인내한다면 그것은 신앞에서 권할수 있다.

 

- 베드로 2장18~21절, 이런 말은 진짜 노예주인처럼 말한다.

 

이집트 인들은 결코 사악학 회개를 하지않았다, 어떤 위선적 선함도 하지않았다, 어떤 간접적 노예방식도 하지않았다. 오시리스 신비의 어떤 교리에도 갈릴리 인들의 영광의 방식으로 천국에 도달한다는 희망을 거는걸 가능하게 여기지 않는다. 그들의 것은 아멘타로 알려진 필수적인 방식이었다. 말씀의 인도에 따르는 일이며, 한걸음 한걸음, 한 행위 한행위를 스스로 진실되게 행해야만 했다.

 

-제럴드 마세이: 고대 이집트: 세계의 빛

 

판도라의 상자를 나온 사악한 것들중에서 가정 나쁜 것은 종교사제주의 기관이다. 사제들은 세상의 저주였다[…] 그들은 세계 도처에 보여진다 그리고 그들이 고름을 내며 김을 내뿜는 것을 볼것이다. 그들은 바꾸고 또 바꾸는데 사람이 많고 행복한 고을이 사막으로 바뀌고 아름다운 세상을 피와 눈물로 범벅진 도살장으로 바꿔버린다

 

- 가프레이 히긴스, 켈틱 드루이드

 

 

번역 중 ~

 

God is real, but religions are not

 

Saturday, 13 October 2012

By John Kaminski

Just as you always suspected!

God is real, but religions are not

Beyond space and time,

the magical mystery of DNA

reveals the undiscovered power

of light and sound

— and the spoken word

for Robin Thomas


 

Image: Alex Grey

 

Important things always reveal themselves when you're not looking for them. There must be some well-established principle verifying this assertion — an overlooked subsection of Murphy's Laws, perhaps — that proves enlightenment arrives when you least expect it.

 

Quite unexpectedly, I find myself happily caught in an upward vortex of knowledge, triggered by the combination of three items:

 

• The latest discoveries in the science of cymatics, which is the study of sound made visible by its vibrations that can be seen.

• The revelation that DNA is a biocomputer inside our bodies, which takes its instructions from both sound and light — and also the spoken word.

• And a reality-flipping pair of books that turns human history as we know it literally upside down and inside out.

Cymatic frequencies:

Seeing the sound

An ocean of pure, vibrant consciousness exists inside each one of us.

The notion of solidity is a mirage. Everything is the result of frequency. Amplify frequency and the structure of matter changes.

 

Everything owes its existence solely and completely to sound. It is the basis of all form and shape.

In the beginning was the word. The word is God. This is the symbolic meaning of sound frequency. This is how the world began and matter took shape.

 

Quantum physics has revealed what the ancient masters knew. The substance of the universe is consciousness.

 

Space and time are illusions of perception. An atom is almost entirely empty space. How does it make a solid world around us?

 

Consciousness shapes our reality — left brain logic, right brain intuition.

In our schools we are taught to learn only facts, and never to question them.

 

There are only two emotions — love and fear. Fear shows a long, slow cymatic wave. Love resonates a high and rapid wave frequency.

 

The science of cymatics was invented in the 1940s. Of 64 codes in our DNA, only 20 are activated. These 20 amino acids control our emotions.

 

This is the link between genetics and emotion, between the physical and the spiritual.

Our DNA is both a transmitter and receiver of particles of light, called photons.

The illuminated ones try to keep us in low vibrational frequencies, generating fear, to make us more easily controllable slaves.

 

All energy obeys precise laws and principles. All of our senses use the same mathematics.

This is the Fibonacci spiral, or sequence. 1.618. You see its pattern in everything. It's called the golden ratio. It is found everywhere in nature.

 

In seaspray, duck feathers, hurricanes, galaxies, and especially in every flower that grows. In the human body, the shape of the face. The distance from your toes to your belly button is 1.618 times longer than from your belly button to the top of your head.

 

Everything in existence is energy, and the result of a frequency. Ancient geometric patterns symbolize how energy flows and manifests itself. This energy obeys precise universal laws.

 

Why is this all hidden from us, and never taught in any school? It is a conspiracy. It could not be anything else.

 

The architect's fingerprints are absolutely everywhere. You are a piece of that fingerprint. So is your consciousness.

 

It is no joke to say you are created in God's image. And it means we can take part in creation.

We all begin life as a single cell. How does that become the hundred trillion cells in our bodies? DNA even corrects itself, as enzymes make constant repairs.

 

There is no known connection between quantum particles, the single cell of our conception, and complex organisms, the incalculable sum total of our lives and our bodies.

Consciousness manifests matter, not the other way around.

 

[This is Carl Jung speaking.] "Reality is not confined to space and time. The psyche is not under obligation to space and time alone.

 

"I don't believe. I must have a reason for a certain hypothesis. I don't allow myself to believe a certain thing just to believe it. I can't believe.

 

"But when there are sufficient reasons to accept a certain hypothesis, I shall accept it."

And, about death? Jung says, "Look forward to the great adventure. If you think along the lines of nature, then you think hopefully."

 

Much of this knowledge was known by the philosophers in ancient cultures. Why do we no longer know it? And who has hidden it from our sight?

 

DNA biocomputer reprogramming:

Listening to the light

Human DNA is a biological Internet and superior in many aspects to the artificial one.

For centuries scientists have looked for the original human language. Pjotr Garjajev and his colleagues think they have found it.

 

Remarkable discoveries by Russian scientists have revealed that DNA responds not only to light and sound, but also to the spoken word, meaning that DNA can be repaired and reprogrammed by human speech, once the proper frequency is determined.

 

Western science studies DNA only from the biochemical angle. Russians added linguistics to their investigations, and made astonishing discoveries.

 

DNA and human speech use the same language. In fact, it is theorized that DNA itself is responsible for the formation of all human languages.

 

More amazingly, they say DNA communication takes place outside of space and time.

The latest Russian scientific research directly or indirectly explains phenomena such as clairvoyance, intuition, spontaneous and remote acts of healing, self healing, affirmation techniques, unusual light/auras around people (namely spiritual masters), mind´s influence on weather patterns and much more.

 

While western researchers cut single genes from the DNA strands and insert them elsewhere, the Russians enthusiastically worked on devices that can influence cellular metabolism through modulated radio and light frequencies, enabling them to repair genetic defects.

 

This represents an unbelievable, world-transforming revolution and sensation! All this by simply applying vibration and language instead of the archaic cutting-out procedure! This experiment points to the immense power of wave genetics.

 

Russian researcher Dr. Vladimir Poponin put DNA in a tube and beamed a laser through it. When the DNA was removed, the laser light continued spiraling on its own, like it would through a crystal! This phenomenon is called ‘Phantom DNA Effect’.

 

The enigmatic Norway spiral might have been spiraling laser light.

Laser light therapies based on Garjajev’s findings are already applied in some European academic hospitals with success on various sorts of skin cancer. The cancer is cured without any remaining scars.

 

But genetic code only half the story. These scientists conclude that DNA is a quantum mechanical biowave computer, foreshadowing new discoveries that have yet to be even contemplated.

 

To believe what cannot be proven

invites the disaster we are now facing

The great contemporary historian Michael Tsarion asks the question:

Why are none of the truly and verifiably great men of ancient history — Solon, Pythagoras, Plato, Aristotle, etc. — ever mentioned in the Bible? Mostly Biblical characters are fictitious, with no empirical basis in fact, interspersed with warped accounts of real characters to give the propaganda at least the faint scent of authenticity.

 

Tsarion writes:

"The bishops, cardinals, priests and curates of the past, and hysterical, verbose evangelists and pastors preaching today  . . . bypass reason and logic and keep men at an autistic or infantile level of consciousness."

 

Tsarion's massive two-volume masterpiece The Irish Origins of Civilization is remarkable for its clinical empiricism, which forestalls criticism of his work by his use of verifiable historical citations from writers history can prove actually lived.

 

Here is a brief selection of his evidence that Christianity is fiction and that Jesus Christ was a cynical political construct designed to control the minds of subservient humanity.

 

Slaves, submit yourselves to your masters with all respect, not only to those who are good, but also to those who are harsh. For it is commendable if a man bears up under pain of unjust suffering because he is conscious of God . . . But if you suffer for doing good and you endure it, this is commendable before God.

 

— Peter 2:18-21

Spoken like a true slavemaster.

The Egyptians had no vicarious atonement, no imputed righteousness, no second-hand salvation. No initiate in the Osirian mysteries could possibly have rested his hope of reaching heaven on the Galilean line of glory. His was the more crucial way of Amenta . . . to tread with the guidance of the word, that step by step and act by act he must make himself true.

 

— Gerald Massey: Ancient Egypt: Light of the World

Of all of the evils that escaped from Pandora's box, the institution of priesthoods was the worst. Priests have been the curse of the world [. . .] look everywhere and you will see the priests reeking with gore. They have converted, and are converting, populous and happy nations into deserts, and have made our beautiful world into a slaughterhouse drenched with blood and tears.

 

— Godfrey Higgins, Celtic Druids

After a long and bitter debate, a vote was finally taken and it was with a majority show of hands that Judas Khrestus and Rabbi Jesus both became god — 161 votes to 157. A new god was proclaimed 'officially' ratified by Emperor Constantine.

 

— Tony Bushby, The Bible Fraud

Justus of Tiberias, a native of Galilee, wrote a history covering the period in which Jesus is said to have lived, but does not in any instance call the name of the Christ.

 

— John G. Jackson, Pagan Origins of the Christ Myth

Marcion was the most active and influential Christian teacher in the first half of the second century AD . . . We do not find in Marcion's gospel any reference to Jesus having lived, suffered and died at the time of Pontius Pilate.

 

— Ahmed Osman, Christianity: An Ancient Egyptian Religion

The celebrated passage in Josephus concerning Christ being set aside an an acknowledged forgery, what remains of external evidence as to his existence? Absolutely nothing.

 

— J. P. Mendum, Revelations of the Anti-Christ, 1879

The man who became the Apostle Paul was originally a mercenary hired by the Roman authorities to track down extremist cults such as the Zaddikim. In short, he was a bounty hunter  . . . Time and again, the Romans protect Paul. They approve his actions and provide him with troops and a personal guard. The Sanhedrin, whose leader at the Jerusalem temple . . . wants to see the Zaddikim suppressed, also sanction the mission of the bounty hunter . . . Paul himself was clearly on the Roman side, a double agent and then some  . . . It is quite possible that his conversion by the Zadikites was set up so that he could access secret teachings and betray them.

 

— John Lamb Lash, Not in His Image

These citations, and the hundreds of others like them in Tsarion's encyclopedic work, are proof of my own beliefs which I have held for decades

I again proved all this to myself recently, by writing to five different preachers about the need to form an alliance of all creeds against the one creed bent on the destruction of all others, as well as the destruction of most of the people in the world who do not submit to whichever evil mind control technique holds them in its merciless grip.

 

Not one of these "holy men" responded, proving that the maintenance of their own specific propaganda is far more important to them than doing what's good in the world. It's only good to them if their deluded followers follow their orders, and what's good for the world be damned.

 

No legitimate alliance against the evil that plunders the world today is possible if it includes deceptive characters such as these.

 

The real path toward discovering the divine spark within ourselves that makes our future potentially bright and promising lies in our growing understanding of how electromagnetic forces shape and govern our existences, and in discerning the properties of our own DNA, which not only has shaped the way we think and grow, but connects us as brothers and sisters to everything that lives.

 

This is the path that links our souls to the stars, and with that understanding, will at long last bring peace.

About the author:

John Kaminski is a writer who lives on the Gulf Coast of Florida, constantly trying to figure out why we are destroying ourselves, and pinpointing a corrupt belief system as the engine of our demise. Solely dependent on contributions from readers, please support his work by mail: 250 N. McCall Rd. #2, Englewood FL 34223 USA.

 

http://www.resist.com/kaminski/kaminskiconnection.html

http://therebel.org/blog/kaminski

http://johnkaminski.info/

http://www.rudemacedon.ca/kaminski/kam-index.html

http://web.archive.org/web/20040323232319/http://johnkaminski.com/

References:

Cymatic frequencies

Ancient Knowledge Part 1


Consciousness, Sacred Geometry, Cymatics and the Illusion of Reality (Rare Footage)
http://www.forbiddenknowledgetv.com/videos/consciousness/ancient-knowledge-part-1.html

 

Ancient Knowledge Part 2
The Fibonacci Sequence, Golden Ratio, Phi in Nature, DNA and the "Fingerprint of God"
http://www.forbiddenknowledgetv.com/videos/consciousness/ancient-knowledge-part-2.html

DNA biocomputer reprogramming


Dr. Pjotr Garjajev [Peter Gariaev] & Vladimir POPONIN

http://www.rexresearch.com/gajarev/gajarev.htm

To believe what cannot be proven

 

Michael Tsarion, The Irish Origins of Civilization, Volume 2

 

http://www.youtube.com/watch?v=x-1nSnlBdR0

 

Found at: http://www.earth-heal.com/index.php/news/news-for-an-earth-in-tranition/52-consciousness/491-god-is-real-but-religions-are-not.html


 

요약번역 : http://blog.daum.net/petercskim/7864270