본문 바로가기

우주 실황중계 !

+ 기다림은 끝났습니다 / 공식적 발표 - 버턴을 눌렀음 [CMAton]

 

 

실현은 곧 나타날 것입니다. 하늘을 보세요, 당신들은 그것이 일어남을 알 것입니다

기다림은 끝났습니다 / 공식적 발표 - 버턴을 눌렀음

우리가 수없이 얘기했듯이 당신들 자신을 준비하세요, 그리고 침착하게 남아있으세요

 

 

기다림은 끝났습니다

The Wait is Over

 

By CM thru Rubens . 9/11/2012

http://abundanthope.net/pages/rubens/The-Wait-is-Over.shtml

 

 

 

 

루벤스: 내가 누구와 대화하고 있습니까?

 

아톤: 여기는 나, 시엠 아톤 CM Aton 입니다, 사랑하는 이여.

 

루벤스: 친애하는 형제여, 내가 잘 듣고 있습니까?

 

아톤: 나는 공식적 발표를 하기 위해 여기 있으며, 지난 며칠 동안 내가 했듯이 ‘안녕’하기 위해 여기 있는 것이 아닙니다.

 

루벤스: 좋습니다, 나는 준비되어 있습니다.

 

아톤: 여기는 네바돈의 주권자이고 창조자 아들인 시엠 CM, Sovereign Creator Son of Nebadon 이며, 나는 기다림이 끝났음을 공식적으로 발표하기 위해 이 서기에게 올 것을 선택했습니다. 친애하는 이들이여, 예, 당신들이 시라야 Siraya 이수 Esu 에게서 들었듯이, 3DD (3일간의 어둠) 가 당신들에게 와있고, 그것은 당신들 시간의 몇 순간 안에 일어날 수 있으며, 나는 어떤 식으로든 정확한 시간을 말하지 않겠지만, 나는 당신들 구절의 하나를 사용하자면, 내가 버턴을 눌렀음 I have PRESSED THE BUTTON 이 알려지기를 원합니다.

 

실현은 당신들의 영역에서 곧 나타날 것입니다. 하늘을 보세요, 당신들은 그것이 일어남을 명백히 알 것입니다. 나는 나의 경우들에게 우리가 그것을 당신들에게 말했음을 알고 있고, 그것은 어느 면에서 하나의 장애물인데, 많은 당신들이 이 메시지가 어둠에게 표명하는지, 아니면 나의 어린이들인 당신들에게 표명하는지를 알지 못하기 때문입니다. 나는 이 정보가 세계 전역으로 알려지기를 원하며, 이 정보를 받고 그것을 사람들에게 전할 세계 전역의 많은 사람들이 있습니다. 사람들이여, 이것은 심각합니다 THIS IS SERIOUS. 신념은 당신들이 바로 이 경우에는 가질 수 없는 선택인데, 그것이 당신들이 어디에 있든 상관없이 당신들에게 충격을 줄 것이기 때문입니다.

 

우리가 수없이 얘기했듯이 당신들 자신을 준비하세요, 그리고 침착하게 남아있으세요.

 

여기는 네바돈의 주권자이고 창조자 아들인 시엠 CM, Sovereign Creator Son of Nebadon 이며, 나는 이 메시지로 나의 승인의 도장을 찍었습니다.

 

루벤스: 친애하는 이여, 감사합니다.

 

아톤: Salu.

 

 

All writings by members of AbundantHope are copyrighted by

©2005-2012 AbundantHope - All rights reserved

 

빛의시대 http://www.ageoflight.net/1-3.htm AH재림/1105

 

 

 

 

 

 

The Wait is Over
By CM thru Rubens

Updated: Sep 11, 2012 - 12:57:57 PM

 

 

Rubens: Who am I communicating with?

Aton: This is I, CM Aton beloved

Rubens: I am all ears dear brother

Aton: I am here to make a public announcement and not to say hello as I have in the past few days

Rubens: All right, I am ready

Aton: This is CM, Sovereign Creator Son of Nebadon;  I have chosen to come to this scribe to announce officially that the wait is over.  Yes, dear ones, as you were told by Siraya and Esu, 3DD is upon you, that is to say that it can transpire within moments of your time; I am not by any means telling you the exact time that it will occur but, I want it known that I have PRESSED THE BUTTON, to use one of your phrases.

 

Manifestation will take shape in your realm shortly.  Watch the sky and you will know unequivocally that it is so.   I know that we have told you that on my instances and that, in a way, is a hindrance because many of you do not know whether or not this a message addressed to the dark ones or to you, my children per say; I want this information to be known around the world and there are many around the globe who will receive this information and pass it on to the populace.  THIS IS SERIOUS folks.  Belief is a choice that you will not have in this very instance for it will impact you no matter where you are.


Prepare yourselves as we have told you many times and remain CALM.


This is CM, Sovereign Creator Son of Nebadon and I have given my seal of approval upon this message

Rubens: Thank you dear

Aton: Salu