본문 바로가기

우주 실황중계 !

+ 타깃 메시지 : 닐 키난 Neil Keenan 씨에게 주는 지시 [CM]

 

 

Targeted Message

 

타깃메시지: 닐 키난 Neil Keenan 씨에게 주는 지시

 

타깃 메시지: 닐 키난 씨에게 주는 지시

Targeted Messages: Directive to Mr. Neil Keenan

 

By CM . 9/12/2012

http://abundanthope.net/pages/Targeted-Messages/Directive-to-Mr-Neil-Keenan.shtml

 

 

URGENT Neil Keenan Press Release

 

 

 

친애하는 미스터 키난 Mr. Keenan, 나는 당신이 나에게 귀를 기울여주기를 원합니다. 우리는 당신이 캔데이시 Candace 라는 사람에 대해, 그리고 어번던트호프 웹사이트에 대해 매우 음흉한 무언가를 계획하고 있다는 정보를 가지고 있습니다.

 

미스터 키난, 나는 이것에 대해 고도로 조언합니다. 당신이 보듯이, 나는 신 God 이고, 나는 나의 재림 기관 Second Coming Organization 인 어번던트호프 AbundantHope 의 나의 사람들을 보호하는데, 그러므로 당신이 거리를 두는 것이 당신의 의무가 될 것입니다. 나는 당신의 활동들에 매우 직접 개입할 수 있는 능력을 가지고 있고, 만약 내가 그렇게 해야 한다면, 당신은 행성으로부터 제거된 당신 자신을 발견하기 쉽습니다. 나는 당신으로부터, 그리고 다양한 다른 반대하는 멤버들로부터 광범위한 방해를 충분한 이상 받았습니다. 이것은 위협이 아니고, 하나의 약속이며, 당신은 그 대가를 치룰 것입니다.

 

나는 네바돈의 마이클입니다.

I AM Michael of Nebadon.

 

 

 

Targeted Message

 

Directive to Mr. Neil Keenan

 

By CM

Sep 12, 2012 - 4:49:24 PM

 

same as in the summary field.

 

Dear Mr. Keenan, I want you to listen up to ME. We have intelligence that you are planning something quite devious against Candace's person and against the AbundantHope website.

 

Mr. Keenan, I highly advise against this. You see, I AM GOD and I do PROTECT MINE ONES of AbundantHope, which is my 2nd Coming Organization and it would behoove you to keep your distance. I do have the ability to interfere very directly in your activities and if I am forced to do that, you may well find yourself removed from the planet. I have had more than enough of the wide spread interference from you, and various other resistance members. This is not a threat, its a promise, you shall pay the price.

 

I AM Michael of Nebadon.

 

 

All writings by members of AbundantHope are copyrighted by

©2005-2012 AbundantHope - All rights reserved

빛의시대 http://www.ageoflight.net/1-3.htm AH재림/1106